A Gasztroklinika Egészségügyi Szolgáltató Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató,) valamint a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Megrendelő/Páciens, mint természetes személy (a továbbiakban: Megrendelő/Páciens) (továbbiakban együttesen: „Felek”) között létrejött egészségügyi szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződésre – amennyiben a Felek írásban másként nem rendelkeznek – a jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) irányadóak. Az ÁSZF a Szolgáltató és a Megrendelő között létrejött szolgáltatási megállapodás részét képezi.
Az ÁSZF alkalmazójának adatai:
Szolgáltató: Gasztroklinika Egészségügyi Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1047 Budapest, Baross utca 48-52.
Cégjegyzékszám: 01-09-404965
Adószám: 32062366-2-41
A képviseletre jogosult személy: dr. Badacsonyi Szabolcs Balázs ügyvezető
Telefonszám: +36 1 870 0500; +36 20 331 6060
E-mail cím: konzultacio@gasztroklinika.hu
Szolgáltatás nyújtásának helye: 1037 Budapest Bokor utca 1 7-21. fszt.
A Szolgáltató jelen ÁSZF szerinti tevékenysége szakorvosi járóbeteg ellátás és egyéb humán-egészségügyi ellátás.
A Szolgáltató rögzíti, hogy az ÁSZF esetleges módosításáról és a módosuló rendelkezésekről szóló tájékoztatást mind a honlapján (www.gasztroklinika.hu), mind a szolgáltatás nyújtásának helyszínén írásban közzéteszi, egyben ezzel egyidejűleg, ugyanazon a helyen hozzáférhetővé teszi az egységes szerkezetű ÁSZF-et.
A Szolgáltató rögzíti, hogy a módosított rendelkezések valamennyi Megrendelőre és Páciensre, illetőleg az általuk kötött valamennyi jövőbeni szerződésre, illetőleg részükre tejesített valamennyi jövőbeni szolgáltatásra kötelezőek és irányadóak, feltéve, hogy a Megrendelő/Páciens a módosított rendelkezések honlapon történő közzétételétől számított 30 napon belül nem tájékoztatja írásban a Szolgáltatót arról, hogy a módosított rendelkezéseket nem fogadja el.
A Szolgáltató jelen tevékenységgel összefüggésben a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel (NEAK) nem áll szerződéses jogviszonyban. A Szolgáltató kifejezetten és kizárólag magánegészségügyi szolgáltatást nyújt, melyek alapján a Páciensek a Szolgáltató szolgáltatásaival összefüggésben társadalombiztosítási támogatást semmilyen formában és mértékben nem jogosultak igénybe venni.
Szolgáltató – díjazás ellenében – az alábbi szolgáltatási kategóriák szerinti egészségügyi szolgáltatásokat nyújtja a Páciensek részére:
A Szolgáltató úgy nyilatkozik, hogy a szolgáltatások nyújtásához szükséges szakmai, hatósági, működési engedélyekkel, tárgyi és személyi feltételekkel, a tevékenysége folytatásához kapcsolódóan szakmai felelősségbiztosítási szerződéssel rendelkezik, amely az érdekkörében eljárókra is kiterjed.
A Szolgáltató működési engedélyének száma: 523565
2. Az ÁSZF személyi és tárgyi hatálya, alkalmazandó jogszabályok
Eltérő írásbeli megállapodás hiányában az ÁSZF vonatkozik a Szolgáltató által az általa nyújtott egészségügyi szolgáltatásai igénybevételére vonatkozóan tett és a Páciensek által elfogadott ajánlatokra, az általa az Páciensek részére teljesített szolgáltatásokra, valamint a Szolgáltató és a Páciens, vagy Megrendelő között a Szolgáltató egészségügyi szolgáltatásainak igénybevétele céljából létrejött valamennyi jogviszonyra, illetve ezen jogviszonyok alanyaira.
A Szolgáltató által nyújtott és a Páciensek által igénybe vett egészségügyi szolgáltatás(ok) igénybevételének a feltételeit és a fent említett jogügyletekben a Felek lényeges jogait és kötelezettségeit és az ÁSZF, a vonatkozó jogszabályi rendelkezések, továbbá a felek esetleges további írásbeli nyilatkozatai együttesen tartalmazzák.
Ezen jogügyletekben –az ÁSZF által nem vagy nem kellő részletességgel szabályozott kérdéseket a mindenkor hatályos jogszabályi rendelkezések, ezek közül is elsősorban (de nem kizárólagosan) az alábbiak tekintendők irányadónak:
– a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.),
– az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény, – az egészségügyi tevékenység végzésének egyes kérdéseiről szóló 2003. évi LXXXIV. törvény
– az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről szóló 1997. évi XLVII. törvény
– a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló (EU) 2016/679 rendelet
– az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendelet
– az egészségügyi szolgáltatások nyújtásához szükséges szakmai minimumfeltételekről szóló 60/2003. (X.20.) ESzCsM rendelet.
3. Alapvető fogalmak
Páciens: az egészségügyi ellátást igénybe vevő, vagy abban részesülő személy
Megrendelő: a Páciens vagy a Páciens részére a szolgáltatást megrendelő harmadik személy.
Egészségügyi közreműködő: Az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendelet 2. § (1) bekezdés k) és n) pontjai szerint meghatározott egészségügyi szolgáltatást közvetlenül nyújtószemély, vagy szervezet, akinek egészségügyi szolgáltatásait a Megrendelő Szolgáltatón keresztül veszi igénybe, mintegy közvetített szolgáltatásként.
4. A Szolgáltató és a Páciens közötti jogviszony létrejötte és tartalma, megszüntetése
A Megrendelő a szolgáltatást telefonon (+36 1 870 0500; +36 20 331 6060) keresztül vagy a Szolgáltató ügyfélszolgálatán személyesen (1037 Budapest Bokor utca 1 7-21. fszt.), továbbá a Szolgáltató weboldalán található online időpont-foglaló rendszer használatával https://medicall.cc/idopontfoglalas/gasztroklinika/index rendeli meg és a megrendelt egészségügyi szolgáltatásra vonatkozó tájékoztató anyagok elektronikus úton történő elfogadásával tesz eleget az ÁSZF elfogadására vonatkozó feltételnek.
A Felek a szerződést határozott, a Páciens által megrendelt egészségügyi szolgáltatás Szolgáltató általi teljesítéséig terjedő időre kötik meg egymással, amely időtartam alatt a szolgáltatások igénybevételére – beleértve az egyes szolgáltatások, anyagok, közvetített szolgáltatások megrendelését és teljesítését – a mindenkor érvényes és hatályos ÁSZF rendelkezései irányadóak.
A Felek között létrejött szerződés a jelen ÁSZF rendelkezései szerint szűnik meg, illetőleg szüntethető meg a Felek által. A Páciens köteles minden egyes újabb szolgáltatás megrendelését megelőzően megbizonyosodni az akkor hatályos ÁSZF rendelkezéseiről, ideértve az esetlegesen módosult rendelkezéseket is.
A Szolgáltató által nyújtott egyes egészségügyi szolgáltatásokkal összefüggésben részletes információk – így különösen az egyes vizsgálatok, vagy képalkotó eljárások leírása, célja, esetleges szövődményeiről szóló tájékoztatás- a Szolgáltató honlapján és a szolgáltatások nyújtásának helyszínén érhetőek el, továbbá minden orvosi vizsgálat előtt a Páciensek részletes írásbeli és szóbeli betegtájékoztatásban részesülnek, továbbá a vizsgálat lefolytatásához beleegyező nyilatkozatot töltenek ki. Az egyes vizsgálatok lefolytatásának előfeltétele az írásbeli betegtájékoztatás megismerése és a beavatkozáshoz-, valamint a személyes adatok kezeléséhez adandó beleegyező nyilatkozat Páciens által történő sajátkezű aláírása.
Felek között létrejött szerződéses jogviszony megszűnik:
– a Felek közös megegyezésével,
– a Páciens halálával,
– a Szolgáltató jogutód nélküli megszűnésével,
– a Szolgáltató működési engedélyének a visszavonása esetén,
– azonnali hatályú felmondással,
– a Szolgáltató elállásával, vagy
– a szerződés teljesítésével.
A szerződés megszűnése esetén a megrendelt, illetőleg a már teljesített szolgáltatások vonatkozásában a Felek, illetőleg jogutódaik között megfelelő elszámolásnak van helye, amelynek során a Megrendelő/Páciens vagy jogutódja köteles a Szolgáltató, vagy jogutódja részére megtéríteni a már teljesített szolgáltatások ellenértékét.
A Szolgáltató jogosult a szerződéstől elállni, ha a szolgáltatás nyújtása során felmerült vagy utólagosan megállapított egészségügyi oknál fogva a szolgáltatás nyújtásának feltétele nem áll fenn. Szolgáltató jogosult továbbá a szerződéstől elállni abban az esetben is, ha a Páciens az együttműködési kötelezettségének több esetben nem tesz eleget, illetve azt kirívó mértékben, vagy többször megszegi. A Szolgáltató elállása esetén a Megrendelő/Páciens a befizetett szolgáltatási díj visszatérítésére akkor jogosult, ha Páciens igazolhatóan önhibáján kívül került olyan állapotba, amely nem teszi őt alkalmassá a vizsgálat/beavatkozás lefolytatására.
A Szolgáltató a megjelölt határidőket és a megrendelt szolgáltatás elvégzését csak abban az esetben vállalja, ha:
– a Páciens egészségügyi- és egyéb állapota lehetővé teszi a vizsgálat vagy beavatkozás elvégzését,
– a megadott időpontban a Páciens a vizsgálaton megjelenik és a vizsgálat elvégzéséhez, valamint személyes adatait rendelkezésre bocsátja,
– pontosan betartja az adott vizsgálat előkészítéséhez és elvégzéséhez szükséges -az írásos vizsgálati tájékoztatóban foglalt – előírásokat.
A Páciens a szerződést bármikor azonnali hatállyal felmondhatja, köteles azonban helytállni a Szolgáltató által már elvállalt kötelezettségekért (pl. a már a Szolgáltató által megrendelt közvetített szolgáltatások ellenértékét, vagy az elvégzett laboratóriumi vizsgálatok díját köteles megtéríteni).
Amennyiben a Páciens az ÁSZF valamely rendelkezését megszegi, a Szolgáltató a szerződést jogosult írásban, azonnali hatállyal felmondani. A Szolgáltató a szerződés ezen okból történő felmondása esetén a Megrendelő által megrendelt szolgáltatások megrendelés szerinti szolgáltatási díja 50%-ának megfelelő összegű meghiúsulási kötbért jogosult érvényesíteni, amelyet a Megrendelő a Szolgáltató felmondásának a kézhezvételétől számított 15 napon belül, egy összegben, átutalással köteles megfizetni. Amennyiben a Megrendelő meghiúsulási kötbér fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltató a Megrendelővel újabb szerződés létrehozását a meghiúsulási kötbér teljesítéséig megtagadhatja.
5. Megrendelés, lemondás, lefoglalt időpont módosítása
A Páciensnek a különböző vizsgálatok, szolgáltatások igénybevételéhez esetenként, előzetesen telefonon, vagy az online felületen elektronikus formában be kell jelentkeznie. Bejelentkezéskor az alábbi adatainak megadása szükséges: név; születési hely, születési idő; anyja neve.
Az időpontfoglalás alkalmával a Szolgáltató tájékoztatást ad a Megrendelő részére az időpont foglalás következményeiről (a lefoglalt időpont lemondásának szabályairól). Ennek értelmében, amennyiben a Páciens az előre foglalt időpontot az ellátás tervezett időpontját legalább 2 munkanappal megelőzően írásban, vagy Szolgáltató ügyfélszolgálatain (online illetve telefonon) nem mondja le, azonban nem jelenik meg, vagy 15 percnél többet késik, és a szolgáltatás nyújtását Szolgálató már nem teljesíti, Szolgáltató 20.000,- Ft, azaz húszezer Forint rendelkezésre állási díjat jogosult igényelni és kiszámlázni a Megrendelő részére.
Amennyiben a Megrendelő rendelkezésre állási díj fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltató a Megrendelővel újabb szerződés létrehozását a rendelkezésre állási díj teljesítéséig megtagadhatja.
Megrendelő/Páciens mentesül a rendelkezésre állási díj megfizetése alól, ha hitelt érdemlően igazolja, hogy az előző bekezdésben rögzített időpont lemondására, módosítására az időpontfoglaláskor előre nem látható, halaszthatatlan okból került sor.
Telefonos vagy személyes időpont egyeztetés kizárólag nyitvatartási időben lehetséges, azonban a Megrendelőnek a Szolgáltató Weboldalán lehetősége van visszahívást kérni.
Az időpont-foglalás a Szolgáltató elektronikus levelezési címére küldött írásbeli visszaigazolásával, az ÁSZF elfogadását követően válik érvényessé.
Érvényes megrendelésnek minősül a Megrendelő részéről minden olyan szóbeli, vagy írásbeli nyilatkozat, amely arra irányul, hogy a Szolgáltató egészségügyi szolgáltatást nyújtson a Páciens részére.
Figyelemmel a Szolgáltató által végzett tevékenységre és annak jellegére, a Szolgáltató rögzíti, hogy bizonyos előre nem látható esetekben a Szolgáltató által kijelölt személy akadályoztatva lehet abban, hogy az előre egyeztetett időpontban a Páciens rendelkezésére álljon.
A Szolgáltató erre az esetre vállalja, hogy az általa kijelölt személy akadályoztatásáról való tudomásszerzését követően a Pácienssel haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Páciens által megadott elérhetőségek valamelyike útján, és tájékoztatja őt – legkésőbb az egyeztetett időpontban a helyszínen – a kijelölt személy akadályoztatásáról, valamint arról, hogy az egyeztetett időpontban tud-e helyettesítő személyről gondoskodni.
Amennyiben a Szolgáltató helyettesítő személyről gondoskodni nem tud, vagy a Páciens nem fogadja el a helyettes személyét, a Felek új időpontot kötelesek egyeztetni. A Páciens a fenti okból történő időpont-módosítás miatt kártérítésre, vagy egyéb költségei megtérítésére nem tarthat igényt.
Figyelemmel arra, hogy a szolgáltatási tevékenység a szolgáltatások nyújtásának helyszínén folyamatosan zajlik, az előre egyeztetett időponthoz képest előfordulhat csúszás a szolgáltatás nyújtásának megkezdésében. A Páciens az ilyen időben később kezdődő vizsgálat miatt kártérítésre és/vagy költségtérítésre nem tarthat igényt, illetve Szolgáltató ebben az esetben is köteles a konzultáció, vizsgálat, vagy beavatkozás teljes időtartamát megtartani.
Páciensek tudomásul veszik, hogy a Szolgáltatót – szolgáltatásainak magán egészségügyi jellegéből fakadóan – ellátási kötelezettség nem terheli. Ennek folytán a Szolgáltató bármikor jogosult saját szolgáltatásainak teljesítését megtagadni vagy azok folytatását felfüggeszteni kártérítési- és/vagy egyéb költségtérítési kötelezettség nélkül.
6. Egészségügyi közreműködők igénybevétele
A Szolgáltatási szerződés elektronikus úton történő elfogadásával szerződő felek kifejezetten megállapodnak abban, hogy a megrendelt szolgáltatás(ok) teljesítéséhez a Szolgáltató egészségügyi közreműködőket is igénybe vehet, akiknek tevékenységéért úgy felel, mintha az egészségügyi közreműködőire bízott tevékenységet saját maga látta volna el. A Szolgáltató ezen általa megvásárolt szolgáltatásokat részben vagy egészben is értékesítheti a Páciens részére.
A Megrendelő tudomásul veszi, hogy jogviszony közte és a Szolgáltató között létesül, így minden díjtételt a Szolgáltatónak köteles megfizetni, a kiállított számlán feltüntetett határidőn belül.
7. Szakorvosi vizsgálatok, beavatkozások, egyéb diagnosztikai vizsgálatok kezdeményezése, lefolytatása
A Páciens a vizsgálatot megelőzően személyesen megkapja a szükséges betegtájékoztatókat, illetőleg beleegyező nyilatkozatokat a szakorvosi vizsgálatokról/beavatkozásokról, amelyet a beavatkozás előtt kötelezően megismer, az abban foglaltakkal kapcsolatban valamennyi kérdését megnyugtatóan tisztázza, majd sajátkezű aláírásával látja el a beavatkozásba történő beleegyező nyilatkozatot.
Valamennyi vizsgálat, beavatkozás önkéntesen, a Megrendelő/Páciens kezdeményezésére kerül lefolytatásra Szolgáltató által.
Megrendelő/Páciens tudomásul veszi, hogy a szakorvosi konzultációs szolgáltatást megelőzően nem szükséges írásbeli betegtájékoztatás átadása, valamint beleegyező nyilatkozat aláírása.
A vizsgálatra vonatkozó megrendelés alapján a Szolgáltató a Páciens számára megszervezi a vizsgálati időponto(ka)t.
A Szolgáltató amennyiben a szolgáltatás teljesítéséhez egészségügyi közreműködőket vesz igénybe a szükséges vizsgálatokat, mint közvetített szolgáltatásokat nyújtja. A Szolgáltató kijelenti, hogy valamennyi a szolgáltatási portfóliójában elérhető diagnosztikai vizsgálatra, vagy egyéb szolgáltatásra szerződést kötött.
A Szolgáltató kizárólag felróható magatartásáért felel. Nem minősül a Szolgáltató felróható késedelmének, ha a vizsgálatot végző diagnosztikai eszközök és műszerek meghibásodnak és a tervezett vizsgálat, és/vagy beavatkozás emiatt késedelmesen teljesíthető.
A Páciens felhatalmazza a Szolgáltatót, hogy a vizsgálatok megszervezésével kapcsolatban teljes jogkörrel eljárjon, tudomásul veszi továbbá, hogy az egészségügyi szolgáltatás nyújtása során keletkezett valamennyi egészségügyi dokumentációt Szolgáltató köteles feltölteni az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér elnevezésű informatikai rendszerbe.
8. Szolgáltató felelőssége, a felelősség kizárásának esetei
A Szolgáltató kizárja felelősségét az alábbi esetekben:
– a mintavétel során a levett minta nem megfelelő mennyiségű és/vagy minőségű, vagy egyéb módon alkalmatlan a diagnosztikai vizsgálat elvégzésére és emiatt a labordiagnosztikai mintavételt meg kell ismételni;
– a minta igazolható módon elküldésre került a minta elemzését közvetlenül végző labordiagnosztikai közreműködő részére de a szállítás során elveszett, megsemmisült, felhasználásra alkalmatlanná vált;
– Amennyiben a vizsgálat, vagy egyéb beavatkozás elvégzésére azért nem került sor, mert a Páciens önhibájából nem volt megfelelő fizikai és/vagy mentális állapotban;
– A Szolgáltató nem vállal felelősséget azokért a következményekért, amelyek a Páciens kötelezettségei megszegéséből adódnak, így különösen, ha a Páciens a szolgáltatásban közreműködők utasításait nem tartja be, az egészségügyi szolgáltatás nyújtása során létrejött dokumentumokban, iránymutatásokban, utasításokban foglaltakat nem teljesíti, illetőleg a Szolgáltató által előírt, meghatározott vagy javasolt intézkedéseket, életmódbeli tanácsokat és teendőket nem megfelelően alkalmazza.
A szolgáltatás igénybevétele során Felek kötelesek együttműködni. Ezen együttműködési kötelezettség teljesítése körében a Páciens tájékoztatja a Szolgáltatót, illetőleg Szolgáltató orvosát mindazon körülményről, tényről, (így különösen minden korábbi betegségéről, gyógykezeléséről, gyógyszer vagy gyógyhatású készítmény szedéséről, egészségkárosító kockázati tényezőiről) amely a kórisme megállapításához, a megfelelő kezelési terv előkészítéséhez és a vizsgálatok, beavatkozások elvégzéséhez szükséges.
Amennyiben a Páciens a fenti tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, vagy csak részben tesz eleget, úgy az ennek elmaradásából eredő következményekért Szolgáltatót kártérítési felelősség nem terheli. Szolgáltató kijelenti, hogy kizárólag azon szolgáltatásaival kapcsolatban vállal felelősséget, amelyekhez a Páciens elegendő adatot/információt és dokumentációt biztosított.
9. A szolgáltatás ellenértéke és megfizetésének módja
Páciens a jelen ÁSZF alapján létrejött jogviszony hatálya alatt esetenként igénybevett szolgáltatásokért Szolgáltató részére díjat köteles fizetni. Az egészségügyi szolgáltatások mindenkori szolgáltatási díjai a Szolgáltató online ügyfélszolgálati, informatikai rendszerében, valamint a Szolgáltató telephelyein ismerhetőek meg, illetve Szolgáltató személyesen, írásban és/vagy telefonon is tájékoztatást biztosít Megrendelő/Páciens részére.
A Megrendelő a szolgáltatás ellenértékét készpénzzel, bankkártyával, banki átutalással, illetve bizonyos esetekben egészségpénztári kártyával egyenlítheti ki.
Szolgáltató által elvégzett diagnosztikus vizsgálatok díjai nem tartalmazzák a vizsgálati eredmény(ek) szakorvosi kiértékelésének a költségeit, vagy a vizsgálati eredmény(ek) elemzéséhez, megbeszéléséhez szükséges szakorvosi írásbeli vagy konzultációs díjakat.
A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a szolgáltatások díja nem minden esetben ismert – (különösen, de nem kizárólag: a vizsgálat során fellépő, előre nem látható szövődmények megfelelő ellátása miatt), vagy szakmai okok miatt kiegészítő vizsgálat(ok), beavatkozás(ok) végrehajtása válik szükségessé (pl. endoszkópos vizsgálat során polyp eltávolítása).
A Megrendelő tudomásul veszi és kötelezettséget vállal mindazon szolgáltatási díjak utólagos megtérítésére, amelyek az alábbiakból adódtak:
– az orvosi vagy diagnosztikus vizsgálat során feltárt tényező(k) miatt szakmai szempontok alapján került(ek) elvégzésre
– elvégzésük indokolt és szükséges a pontos diagnózis felállításához (pl. mintavétel, vagy egyéb pathológiai vizsgálatok stb)
– a vizsgálat/beavatkozás során felmerülő új körülmény, vagy szövődmény miatt kerül(nek) elvégzésre.
Amennyiben a Megrendelő a szolgáltatási díj megfizetését biztosítón keresztül kéri, akkor elfogadja és vállalja az alábbiakat:
– Köteles a Páciens a biztosítási jogviszonyának a fennállását (hiteles okirattal)
– A Páciens köteles megjelölni annak a biztosítónak nevét és elérhetőségét, amely biztosítóval az ellátását finanszíroztatni kívánja, illetve köteles megadni a biztosítási adatait (Szerződő neve, Biztosított neve, személyes adatai, kötvényszáma).
– Amennyiben a Páciens érvényes, a Szolgáltató különböző szolgáltatásait finanszírozó biztosítással rendelkezik, akkor a biztosító által előírt dokumentumok megküldése után a biztosító fizeti meg a szolgáltatás díját a Szolgáltató részére.
Amennyiben a biztosító a dokumentumok Szolgáltató általi hiánytalan megküldésétől számított 40 napon belül nem fizeti meg a szolgáltatási díjat a Szolgáltató részére, akkor – függetlenül annak okától – a szolgáltatási díjat a Szolgáltató felhívására a Megrendelő tudomásul veszi és haladéktalanul megfizeti.
A Megrendelő a jelen Általános Szerződési feltételek elfogadásával feltétlen és visszavonhatatlan kötelezettséget vállal a Szolgáltató által elvégzett egészségügyi szolgáltatások ellenértékének teljesítésére.
Szolgáltató a szolgáltatási díjait bármikor – azok közzétételével egyidejűleg – jogosult egyoldalúan módosítani, mely módosítás a közzététel időpontját követően megrendelt szolgáltatásokra terjed ki, a már igazoltan megrendeltekre nem.
10. Fizetési feltételek
Az előző pontok szerint kiállított számlák, a számla keltének napján hatályos számviteli és adószabályoknak megfelelő módon tartalmazzák a fizetési kötelezettség teljesítésének módját és határidejét. Szolgáltató jogosult a számlát, annak mellékletét postai úton megküldeni a Páciens részére. Felek megállapodnak abban, hogy késedelmes fizetés esetén Megrendelő a késedelembe esés időpontjától kezdődően a törvényes mértékű késedelmi kamatot köteles fizetni.
11. Adatvédelem, tájékoztatás, titoktartás
Páciens kijelenti, hogy személyes adatainak kezeléséről megfelelő tájékoztatást kapott és az abban foglaltakat tudomásul vette és elfogadta.
Páciens kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Páciens által megadott és a Páciensről a szolgáltatás során rögzített egészségügyi adatokat, személyazonosító adatait az irányadó jogszabályok szerint, az egyéb adatokat üzleti titokként kezeli, nyilvántartja. Tudomásul veszi, hogy kivizsgálásának, gyógykezelésének kizárólagosan egészségügyi vonatkozású adatait, tapasztalatait a Szolgáltató tudományos, kutatási célokra anonim módon felhasználja.
Páciens úgy nyilatkozik, hogy a Szolgáltató számára szolgáltatott adatok teljes körűek és tudomásul veszi, hogy a szolgáltatások időtartama alatt bekövetkezett változásokról a Szolgáltatót köteles haladéktalanul tájékoztatni.
12. Vegyes rendelkezések
Jelen ÁSZF-re és a Felek jogviszonyára a magyar jog rendelkezései irányadók, míg az eljárás nyelve is a magyar. A Felek az esetleges jogvitákat elsősorban tárgyalásos úton rendezik, annak eredménytelensége esetén alávetik magukat a hatáskörrel rendelkező illetékes bíróság/törvényszék, eljárásának.
Szolgáltató által az ÁSZF módosítása, különösen, de nem kizárólag, a jogszabályváltozások, szakmai előírások, protokollok standardjainak a változása esetén következik be, melyre Szolgáltató bármikor egyoldalúan jogosult.
A jelen Általános Szerződési Feltételek 2023. 06. 15. napján lépnek hatályba és visszavonásig, illetve módosításig érvényesek.
Gasztroklinika Egészségügyi Szolgáltató Kft.
A feliratkozom gomb megnyomásával elismerem, hogy elolvastam, megértettem és elfogadom az Adatvédelmi szabályzatot, mely alapján az oldal az adataimat kezeli.
© GASZTROKLINIKA 2024 – Minden jog fenntartva.
Kérésére visszahívjuk, adja meg nevét, e-mail címét és telefonszámát, kollégáink 24 órán belül jelentkeznek.